Projektując dla Starego Młyna, chcieliśmy odzwierciedlić założenia briefu, w którym klient personifikował swoją markę jako młodego, aktywnego człowieka (18–25 lat), szukającego nowych wrażeń i podążającego za trendami. Nowy „Stary Młyn”, jako Miejski Ośrodek Kultury, ma zachęcać młodych ludzi do interakcji, korzystania z oferty i aktywnego udziału w jej tworzeniu. Wizerunkowo odnosi się do miejsca (rewitalizowany budynek młyna oraz lokalizacja w parku kulturowym Miasto Tkaczy) oraz bogatej historii miasta Zgierza.
Autorzy: musk kolektyw
Inwestor: Stary Młyn, Miejski Ośrodek Kultury
Lokalizacja: Zgierz
Projekt: styczeń – maj 2021
Nowe logo i kompleksowa identyfikacja wizualna stawiają na świeżość rozwiązań wizualnych. Motywem przewodnim jest pattern stworzony z rozrzuconych literek „S”. W ramach identyfikacji powstało logo, key visual w dwóch odsłonach (jesień/zima, wiosna/lato) oraz szereg materiałów drukowanych i przeznaczonych do użytku webowego.