Elplast to trzecia co do wielkości firma na świecie zajmująca się rozwiązaniami zamknięć strunowych do opakowań giętkich. Posiada filie w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Dotychczasowy logotyp nie odpowiadał dynamicznemu rozwojowi firmy, a jego różne wersje dla poszczególnych produktów przestały być spójne z pierwotnym znakiem. Dodatkowo, stosowanie różnych czcionek w nazwie firmy negatywnie wpływało na jej rozpoznawalność.
Autorzy: musk kolektyw
Inwestor: Elplast
Projekt: lipiec – grudzień 2016
W procesie rebrandingu skoncentrowaliśmy się na uproszczeniu znaku, zachowując dotychczasową kolorystykę Elplast. Użyliśmy prostego, mocnego fontu oraz uzupełniliśmy go lekkim, ale wyraźnym sygnetem, który w sposób niedosłowny ilustruje działalność firmy, zgodnie z założeniami klienta. Projekt obejmował stworzenie księgi znaku, akcydensów oraz przykładów zastosowania w różnych przestrzeniach, w tym w nowym biurowcu firmy oraz nowych lokalizacjach za granicą.