Gen—Optic

Gen–Optic powstał z myślą o zapewnieniu profesjonalnej opieki okulistycznej dla najmłodszych pacjentów, z naciskiem na genetykę. Identyfikacja wizualna nawiązuje do jednoznacznych skojarzeń związanych z misją gabinetu.

Autorzy: musk kolektyw

Inwestor: Gen–Optic

Lokalizacja: Warszawa

Projekt: maj – lipiec 2023

musk-branding 22_07
musk-branding 22_03
mockups-design.com

Sygnet w logo to zamknięta, zwarta, abstrakcyjna i kolorowa forma symbolizująca gen — odwołująca się do genetycznej okulistyki dziecięcej. Uzupełnieniem jest bezszeryfowa, geometryczna typografia, która nadaje całości nowoczesny i przyjazny charakter.

musk-branding 22_08
musk-branding 22_01
mockups-design.com
musk-branding 22_14

W identyfikacji wizualnej sygnet tworzy dynamiczny wzór, a niektóre materiały opierają się na mocnych płaszczyznach kolorystycznych w barwach marki, dodając projektowi energii i wyrazistości.

mockups-design.com